Monday, August 22, 2011

Model Kasut Raya Tak Cukup Inci...!

 Macam-macam perangai dah pandai sekarang
satu persatu aku perhati.. 
dia selongkar kotak kasut raya mama...
mama tengok je apa dia nak buat..



 Dia keluarkan kasut dari kotak.. tapi tengok tangan kiri dia.. pegang bola tetap pegang... tidur pun pegang bola tu.. suka sangat bola... kemana-mana dia bawak..



  

 oooo Rupanya ada hati dia nak pakai... pandai lak dia sarungkan ke kai... tau kasut tu untuk di guna di kaki..




pakai sebelah dah betul.. sebelah lagi terkeluar jari... pandai model mama ni yek.. dah la salah saiz.. ada hati nak menerai bawa jalan.. dah la kasut tu bertumit.. jalan sikit tertonggeng sudahnya.. sib baik tak nagis.... heheh mika... mika.... mika dah ada capal nanti pakai pagi raya...


KASUT RAYA KU... DONE! sales di JUSCO..



9 bebelan kawanku:

NM02 said...

siggah follow sini

jom tukar link

nnt follow ai plak eh

^_^

NM02 said...

makaceh laling

ch@ said...

oni terror pakai heels, tak jatuh and steady je. cuma pekak sikit la, mcm nak pecah tumit kasut tu dikerjakannya.

Diamilikku said...

sama lah alesha ngan aisy..suka betul main kasut ummi

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

aduh pandai pulak mika mencubanya...

MRS. K said...

kasut raya ku belom done! huhu

ajumohit said...

Mika pandai pulak ngejas keseimbangan bdn dia tu hihi

noor said...

hahah mika slongkar ksut mama yer...btl pandai dia pkai n gayakannya class!!!

Farah Shamsudin said...

kemain si tenit ni try kasut.. hehe..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah