Friday, August 19, 2011

Sejuk Perut aku Mengandung


Bapa borek anak rintik.....

suka dia ikut apa papa buat.. walaupun tak tutup aurat .. solat tetap solat... heheheh
ni sebenarnya sesi ulang tayang papa... sebab tu sujud nampak tak betul jek.. yang lawak mika leh tengok papa dia sambil gelak2... bertuah tul budak ni...



haha pakai pampers pun jadik...!!! sejuk perut mama.. semoga mika jadi anak yang Soleh doa mama setiap hari..



Ini adalah antara hasil rembatan di Jalan TAR.. aku beli mini sejadah kecik kat mika.. sebab hari-hari kalau boleh dia nak menempel depan sejadah papa nak sujud sama.. kdg2 serba salah papa nak sujud.. mama tarik dia pegi gak situ lagi...

kalau boleh nak asah dari kecik dan bila besar nanti dia rajin solat..


habit mika sekarang suka bukak seluar dan baju kalau malam... ni semua sejak dia kena Chickenpox... kadang2 tau2 dah tanggal seluar.. pastu minta kita bukakan baju dia.. kalau tak buka siapla dia menjerit.. memula ingatkan dia gatal sebab chickenpox.. so layan la.. tapi lama2 jadi habit lak.. kadang aku paksa jugak dia pakai baju.. jadi kebiasaan pulak nanti..

9 bebelan kawanku:

ch@ said...

wakakaka lawak betulla mikhail. comel2. mujur dia tak berjoget atas sejadah tu. Oni, kita bg sejadah besar, nak cari tudung kekecik sikit bg dia pakai. latih drpd kecil.

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

sejuk perut ibu tengok mika...moga jadi anak yang soleh ye sayang

MrS. F!zA said...

hihihihi pakai pampers pon jadi tu..sejuk perut ibu ngandung..

eima said...

mendidik anak adalah dr teladan ....baik kite buat ..baik la die .. buruk kite buruk la dia

notti netti said...

isk isk isk..pewut akupun tetiba sejuk eheheh

*SiRibenMerah said...

ameennn!~

moga mika menjadi anak yang soleh..
sejuk mata ayang lihat pic neh.. hehehehe.. sayanggggg mika...

fazilzura said...

alahai cute nyeeee dia...

ajumohit said...

alahai mika, pandainya kamu ngikut abah solat ye, senyum auntie tgk dgn gaya kamu tu hihihi

noor said...

mika aurat tuh hihihihi...bgs lah mika sjk prt mama dia

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah