Sunday, August 14, 2011

YEAY!!!! Entry baruku sudah kembali jalan PULANG

1stly i want to say A lot of Thanx to SHA aka WHITEMOMMY
Dia jugala selaku Designer Blog i ni.. kalau tak tak la meriah blog aku ngan ceri beri ni..

aku nak buat sendiri??? haru lg ada...



kan aentry sebelum ni tiap kali aku buat entry baru mesti tak masuk di dashboard atau tiada dalam blog list kawan2 blog.. hampir sempinggu macamtu.. ada entry baru tapi takde dalam list dashboard kawan2 yang follow...


BUNTU

Aku nak godek2 bukan aku reti sangat bab2 IT ngan code2 bagai ni..

memang susah hati gak
tengah drive pun teringat masalah blog ni.. haha haru kan.. yerla sayang oo dairi sendiri..

dan akhirnya malam tadi aku meminta pertolongan dari Sha..
Dalam hati mesti dia tau apa problem blog ni..
sha beri cadangan dan pendapat supaya aku register balik site feed

Pegi kat sitefeed dan register balik FEEDBURNER
awalnya aku buat tak menjadi gak
pagi tadi lepas tu aku godek2 balik.. 

sekali tengok2 dah kuar dah entry2 lama yang hilang tu....
masa tu rasa nak peluk2 sha say thanx... hihihi


lega sesangat tau...
bila aku search ramai gak yg kena camni
ada yang berbulan2 mana aku tak RISAU..

semoga terus pulih.. jangan meragam lg yer BLOGSPOT.. hihi
sy tau awak nak upgrade yg lbh baik.. hihi


apapun TQ SO MUCH TO whiteymommy
 
muahhh!!!

2 bebelan kawanku:

ajumohit said...

Masalah kita samala, macamana nk buat tu Eda? Please help me!!! Entry Aju still lmbt jugak nk appear kt dashboard

ch@ said...

mana celah sitefeed & feedburner tu kak? mana tau berlaku pada masa akan datang.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah