Wednesday, September 7, 2011

2 budak manja..

 Agak sebulan gak tak balik sebelum aku balik raya aritu...

Alesya dan mika agak rapat yerla dah sepupu 2 orang je mana taknya
bila balik mana mika ada situ la alesya cari dia..
takleh tak pandang
tido mlm pun mengamuk nak tengok muka mika..
kelakar la alesya ni..

bangun pagi cari mika..
panggilan pada mika "AISYYYY" 
sebab panggil dia Danish kat kampung aku.. so icha pandai sebut AISYY je..

Bangun pagi masuk bilik aku cari AISYYYY.. AIsyyy tu mika ek..

Abang aisyyy ko ni dah la jenis bangun lambat... terkorek2 mata lagi...aku kejutkan je sian kat icha takde kawan..


pandai icha pandang kamera.... abang sibuk duk ngan puting dia jek...


Hahaaaa so sweet.. kecik2 takpe leh baring sama-sama... dah besor nanti TAK BOLEH tau... hihihi


Aku tengok ko.. ko tengok aku... lama sket ada yang kena lepuk... adat la budak2 kan..


Mood rindu family masa raya.. huhu rasa nak putarkan kembali mood n Masa raya haritu...

9 bebelan kawanku:

KhaiRin said...

hampir serupa!

eima said...

kesian icha tak dak kawan...
mama mika kena tambah sepupu gegirl plak ni ....

fazilzura said...

sweet nyeee

lelamaisara said...

Dua budak bucuk macam..heeee

SSulieana said...

syomel depa...selamat hari raya eda...

ieda said...

dah terlalu rapat mereka kan :)

ch@ said...

budak mucuk tapi comel. mmg sweetla kak. pandai lak posing tu. geram betul, kalo oni mau dah berebut kamera tu.

ajumohit said...

Pttla mika susah nk bgn, tilam Dan sarung bantal tu sweet sgt hihi

Diamilikku said...

ke aisy tu panggil anak kak su? hehehehhehehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah