Tuesday, September 27, 2011

Mood Down

Berita tak berapa nak happy

Mood  down..

Masih mengharap keajaiban itu darimu Ya Allah

Berikanlah harapan dan sinar padaku..

Kawan-kawan doakan kami..

Moga ada jodoh kami dapat bersama...
Panjangkanla umurnya....



Amik darah pagi  td.. doc bg MC 2 hari...


hampa..kecewa................ tapi masih mengharapkan  keajaiban dariNya...  ya  allah restuila..dan pertemukanlah kami..


balik umah bawak keta asik kena hon je... aduhaiii mereka tak tau..aku buntu...!!

15 bebelan kawanku:

SSulieana said...

eda kenapa ni?apa2 pun sabar ye...

Qhaifa Nur said...

semoga tabah dalam apa jua dugaan hidup ini...

naniaimiadnan said...

sabar kak,banyak kan berdoa. saye doakan akak dan die ade jodonh,insya allah..amin

Ibu Amani said...

kanapa tu...harap cepat sembuh..

eima said...

insyaallah eda ...harap ade rezeki korg bersama ... aku doakan ....

sedey plak ....jg diri tau ...

*SiRibenMerah said...

akak,
redha dan sabar ye..
InsyaAllah rezeki dari Allah pasti ada.. kun fayakun...

alyyani said...

ieda, hope semua nye ok. kami doakan utk ieda sekeluarga. insyaAllah...

bonda dadif aka akish said...

ape yg berlaku eda???..ape pon...doa kite...sebagai kawan...muge jadi yg baek2 saje....

insyaAllah..

Fieza79 said...

sape yg kena amik darah tu..mika ke..? moga ada keajaiban yg diharap kan tu...moga semua nya baik2 aje ok..

Murni said...

naper..eida..muni doakn yg tbaik utk eida..

ajumohit said...

Eda expecting baby ye? Moga pjg usianya, moga Ada rezki Eda Dan Suami, aminnn

Amiizaa2001 said...

ya ampon..kenapa mummmy? risaunya kmieja baca:(

Salina@IbuAqil said...

Kenapa ni dear?! Cek darah utk apa?! Moga Allah swt permudahkan segalanya.. AmiN!!!

noor said...

aku doakan yg terbaik buat sahabatku ini

ch@ said...

insyaALLAH, kena strong kak. smg akak bertabah. kita doakan kebahagian bersama ye kak. kita tggu akak je la lps ni. hihiii.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah