Monday, October 17, 2011

Cucu manja atok

Minggu lepas aku duk kampung hampir seminggu...
sesi berpantang duduk dengan mak..
selain nak releasekan tension dan stress
Kebetulan hubby pun outstation.. dia sgt bz last week
dengan aku yang kesedihan lagi baiklah aku mintak dia hantar aku balik kampung
kurang-kurangnya leh jumpa mak abah..
diorang pun leh main2 ngan mika
Aku pulak masa ni la dapat duduk kampung lama..
kalau tak balik sabtu ahad je la..

Duk kampung memang best..
Mak abah layan anak ngan cucunya dengan tip top sekali
mak jaga makan berpantang aku
Urutkan badan.. huhu terbaekkkk.. sayang mak
1 je dalam dunia... hihi terima kasih mak

atok lak melayan mika..
cucu kesayangan ...

waktu petang.. atok suh mika siap2.. mama pun ikut skali.. hahahaaa.. atok nak bawak mika berjalan
tengok ni.. betapa manjanya..

Duduk seat depan sebelah atok... siap bantal beralas.. ngan bantal peluk skali mak tok buatkan.. sebab berebut ngan icha.. siap2 ikat... ready nak pi jalan ngan atok.... pegi mana???



budak manja berangan dalam kereta.... tunggu mana atok nak bawak..



Ni lerr tempat yang dituju....
Taman permainan.. dekat je ngan umah pun.. 10 minit camtu..
Memang tempat paling fav mika la ni..
ketawa mengekek ngekek.. atok layan
mama tengok je hahah rileks sket..




kalau tak ke Taman permainan atok bawak pulak jalan-jalan naik motor... tiap-tiap petang atok melayan dia.. ada je aktiviti ngan cucu... mana tak manja.. syokla mika yerrr..bukan kata petang je.. kalau malam dia tunjuk luar ajak atok naik motor atok bawak gak.. selalunya lepas atok balik surau lepas magrib mesti bawak dia seround dua jalan gak naik motor... bertuahnya cucu


Happy juga duk kampung.. release n rileks.. happy tengok mak abah..& mika happy............

 nowdays sudah kembali seperti sediakala... mika ke nursery.. n mama keje.. what to do... yes.. hidup perlu diteruskan

5 bebelan kawanku:

MRS. K said...

syiokkkkkkkkk nyer dok kampong!!

kakyong said...

cucu kesayangan ya MIka... :)
cantiknya bantal alas mika tu...

MrS. F!zA said...

untungnya mika..atok bg layanan tip top.. mika cucu kesayangan atok ni kan..

ajumohit said...

Sronokla mika duk ngan atuk neneknya ye hihi

Diamilikku said...

samalah abah akak pun, kalau budak2 berdua ni balik ada jer aktiviti...sayang sungguh diorang kat cucu kann....:)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah