Friday, November 4, 2011

Ketam masak lemak cili api..

Akibat tengok makanan MEE KARI kat blog ZURA
Aku mcm terliur2 nak makan ketam masak lemak cili api.
Minggu lepas punya menu ni..
Balik keje gigih pi pasar malam cari ketam.. mujur ada.. berat2 lak tu.. maknanya isi penuh sebab kalau nasib tak baik kita beli yang ringan tu takde isi.. kurang isi

Harga ketam ni Sekilo RM19.. aku ni jarang2 beli..
Maka beli 4 ekor je tu pun RM13






kena siang dulu sebelum masak



Tunggu mendidih


Nyum nyum... makan ngan nasi panas...


so lunch ni makan apa?


10 bebelan kawanku:

azura samsuddin said...

kihkihkih mee kari punye pasal ek tp oklah eda pandai masak so xde hal punyer

notti netti said...

uish, sekali sekala makan ketam lemak kuning..mmg sedap.....

Mrs.Ira said...

nyum3x...sedapnya!

Amiizaa2001 said...

sedapnyaaa:)


aeda apakhabar? balik johor raya haji?


take care yer:)

abah khalisha said...

sedapnya...tapi hati abah sedih ni, anak abah demam

MRS. K said...

tak pandai makan ketam.. huhuhu

KhaiRin said...

mkn ketam ni best tp...adoiii

Cik Puan*PIE said...

selasa lps pun sy masak ketam msk lmak cili api.tp mahal gile, 4 ekor 28 inggit.tp xpelah, merasalah jugak mkn.hehe

Qhaifa Nur said...

sedapnya, terliur pulak....
bukan tak suka masak ketam tapi leceh nak makan..

Salina@IbuAqil said...

perghhhhh!! sekali ketam daaaa.. ;) Selamat Hari Raya AidilAdha dari EmIenAqil!! ;D

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah