Sunday, October 2, 2011

Mengidam sebelum berpantang

Dalam pada hati sedih....... (taknak fikir  sgt)
Masih lagi  boleh ingat  1 menu ni
AGAR-AGAR LAICI
Rasa nak makan sangat
Nanti kalau berpantang suremak kata tak  boleh..
sebab benda ni sedap makan sejuk-sejuk lalu kat tekak



1  bekas...(ehem mangkuk puding baru...sebenarnya saje nak rasmi  benda ni...hahah)



Dah sejuk..... dah beku


Nampak tak laici saje potong 2 je besar-besar bagi rasa...




Ikut hati mati..
ikut rasa binasa...
ikutkan perasaan merana...
Sape tak sedih  sape tak hiba..hati ni tuhan je yang tau
Tunggu  masa dan waktu....
Dah mula sakit-sakit pinggang segala...
Terima kasih atas doa semua.........


6 bebelan kawanku:

ajumohit said...

Setiap rezki Kita ditentukan Allah, hrp Eda bsabar, dugaan buat hamba2nya

eima said...

aku ttp doakan ia kekal ....
tak pe mkn la puas2 ye

lelamaisara said...

Setiap yang berlaku ada hikmahnya..Tuhan tu Maha Adil..Harap Mak long bersabar dengan dugaanNya...Alesya pon anak Mak Long juga....Sayang Mak long..Muuuuahhhhh..

Ya ALya said...

semoga kekal hingga hari yg di tunggu.....amin....

halila Ibrahim said...

tak pe... makan jer.. nanti berpantang dh tak boleh makan2 benda2 sejuk ni..

Hai .. salam ukhwah... :)

hyazz said...

takpe lah...pas ni leh makan lagi...makan la puas puas yunk yer

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah