Tuesday, November 8, 2011

Ketupat rayaKu Utara-Selatan

2  version ketupat raya
bila  ikut selera 2  negeri...hihi
Kawin orang jauh
lain  padang lain belalang
Perak VS   johor




Hubby =ketupat pulut daun palas (perak utara)
Aku = ketupat nasi (Johor Selatan)takde  daun kelapa pakai ketupat segera je...:P



kalau dulu tak penah aku buat ketupat ni
Ni pun  main balut je tak  betul ke tak janji ada  RUPA
Sejak dah kawin belajar ngan mak mertua
Hihiii sib baik menjadi
nak taknak kena  mencuba

Yang penting suami suka...:)


5 bebelan kawanku:

ajumohit said...

rajinnya eda, menjadikla tu eda, itu ketupat kegemaran aju tu, sib bek dpt kak ipar org utara, tiap2 raya mesti dpt merasa hehehehe

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

rajin...samapai dua versi tue...

KhaiRin said...

o bla nk pos ketupat ke sini?

Salina@IbuAqil said...

Perghhhh!! Dua2 best.. ;) Raya korban kami tahun ni tak meriah sgt sbb Aqil Naim demam pastu dia kena asthma.. ;(

Murni said...

muni pn belajar ngan mak mertua.. tpi idok la cekap lg asyik salah pusing ja..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah