Tuesday, November 29, 2011

Tahukah ANDA??? Ultraman pakai PAMPERS??!!

 Melihat keletah dia kadangkala tak terjangkau dek akal...
ada je perkembangan yang kita sendiri tak jangka..
Otaknya sentiasa berputar melihat keadaan keliling dan meniru apa yang berlaku
Itula dunia kanak-kanak...

Walaupun sudah 2 tahun 3 bulan lebih..
mika belum boleh bercakap dengan jelas atau di fahami sangat..
ada beberapa perkataan je yang dia boleh..
tapi dia tau apa yang kita luah kan pada dia..
dan kadangkala terjemahan tu diluahkan dengan perbuatan..

keadaan meniru apa yang berlaku di sekeliling di terjemahkan dengan perbuatan di peringkat ini..
malam tadi kami terkejut melihat aksi dia..
rupanya apa yang mama & papa buat kat dia dia dah tau...
tengok saje la ni...


kesian ultraman jadi mangsa... hahah
walaupun demam dia tetap dera ultraman dia..



 hubby terjerit2 panggil aku di dapur suruh tengok apa anak bujang dia buat.... whoaaaaaaaa tabur bedak kat tut otomen.... hahahha


 
 rupanya dia dah pandai putar bedak tu... abisla jahanam.. kena sorok bedak lepas ni....


dah sapu bedak ok tutup dulu nanti bedak tumpah plak...



 
 sapu-sapu bedak dulu...



Step seterusnya... ambil pampers... ok tomen angkat bontot mika nak balut awak.... Tengok tangan dia beria angkat kaki otomen tu...





ohhh pampers macam terbalik je tu.....




 ok balut la... otomen dah wangi...




hahahhah nasib ko la otromen.... bahan kajian mika....



memang gelak la aku ngan hubby tengok keletah dia.. camana mama pakai kan dia pampers camtu la dia buat kat otomen... cuma dia tak pandai bukak gam pampers tu jek la... dah sudah di humbannya ultraman tu ke bawah katil... Budak lelaki faham-fam je la... kui kui kuiii


mama terhibur dengan keletah kamu... LOVE u so Much sayang!!!!

8 bebelan kawanku:

abah khalisha said...

Nasib baik Ultraman tu tak fire..hehehe

CIK JATT said...

hahaha. Ultraman jadik mangsa

Irfan pun suka Ultraman:)

KhaiRin said...

abes la otomen kureng power...sbb da pakai pampers...heheheheehhe

ch@ said...

membayangkan aie di tempat mikhail. habisla oni pun ikut skali main otomen nnt.oni tu agak kurang ciri2 kepempuanan dia.

tak boleh tahanla kak, nak gelak guling2 rasa. cerdik betul.

Imaan09 said...

hahaha..budak2..
sian otamen tu.dah la besar diapers dr otamen..

Salina@IbuAqil said...

Kih3!! Gelak beso ina nengoknya dear.. ;D

noor said...

oittt ltk bdk kat tut..lwk gila lah kamooooo!!! cerdik

tinta hatiku said...

HAHAHAHAHAHAHA..........!!

*tergolek dn bguling2*

Walau kesian kat otromen, tp tabik la kat Mika sbab dah pandai pakaikn pampers.... hehehehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah