Wednesday, December 7, 2011

Bubur kacang + durian.. nyum nyummm

rezki...
kakak ipar aku balik kg tengok dusun dia..
dia hantar 3-4 biji durian ke rumah aku..
hubby aku bukan penggemar tegar durian mcm aku

aku lak makan kalau takde geng tak syokk gak.. takan 4 biji nak abiskan sorang ..
kepanasan pulak kang..
alternatifnya separuh biji aku buat bubur kacang..

bubur kacang tengok jual tu 1 tupperware kecik dah rm 2.50.. 
tak puas makan kalau sekeluarga..
baik buat sendiri


durian mabelesss... lemak berkrim rasanya 
isi yang lain dah selamat masuk dlm bubur


seperiuk bubur kacang durian aku.. dapatla jamu family kakak ipar dtg malam tadi..


huhuuu masuk peti ais buat aiskrim kacang.. sedap kan.....

tak sabar balik kang nak makan sejuk-sejukkkkkkkkk nyumm nyummm


7 bebelan kawanku:

Diamilikku said...

terus teringin bubur kacang campur durian..haishhh...tak leh jadi nih..akak gi kl esok..nak gi makan kat umah ida lah...hahahahah

mama tisya said...

mkn panas2 pn sedap..tp kalo ltk dlm petiasi sejuk2 pn sedap..yum2

notti netti said...

cedap!

*SiRibenMerah said...

sedapnyaaa..

bak alamat umah.. nk singgah jugak...
hahahahaha..

Nur-nba said...

Sedapnya..nak sikit. Best makan bila dah disejukkan.. Tak pun buat aiskrim Malaysia. :)

abah khalisha said...

sedap dimakan begitu saja

kakyong said...

memang sedap, lebih lagi kalo simpan buat eskrem... berebut2 ..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah