Sunday, December 18, 2011

Gara-gara masterchef!!


Periuk aku hangit!!
rebus  ubi keledek malam tadi...



aku peminat rancangan masterchef malaysia..
suka tengok diorang masak-masak.
akibat aku khusyuk sgt tgk masterchef...
aku lupa aku sedang rebus ubi keledek..
tetiba aku bau mcm hangit...
berlari kedapur  mcm lipas....

tengok-tengok dah hitam... sib baik keledek tu ok... tak hangit..hahahhaha
kalau laki aku ada ni mesti kena booooo
hahahha
apapun periuk dah rendam  semalaman 
alhamdulillah kembali putih..hihi



apapun hasil  keledek  tu menjadi,. tunggguuuuuuuuuuuuuu




4 bebelan kawanku:

Em's Family said...

biase tu.. i selalu masak air, selalu lupe2, kadang2 i dah nak dekat kering dah dekat cerek.. i selalu masak air atas cerek atas dapur gas

Nad @ MamaZakwan said...

hahahahaa
sabar je la kak eda ni, hehe.. ;)

kakyong said...

kakyong pun pernah berlaku kejadian mcmmni.. dulu lah.. skrg ni tobat tak buat dah.. 1-2 tahun dulu..

noor said...

heheheh abis periuk rendam satu migu lorrr....duk di kg keje mkn ubi jer aku

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah