Monday, December 19, 2011

Mandikan Cik "VINA"


Sabtu..walaupun tinggal berdua ngan mika  (hubby outstation)
i've create activity gak ngan dia
kalau tak kami akan kebosanan terperap di rumah
mika merengek tunjuk luar..nak ajak keluar la tu
teringat "si putih aku lama tak cuci  yang sememangnya  patut dimandikan..
maka ke carwash la kami..

Sayangnya keluar umah je hujan turun..
alahii berat hati nak cuci kereta

decide ke Jusco AU2 dulu
kalau hujan teduh baru pegi cuci..
melayan si kenit main2 dulu..






 manyak syok ini budak...abis semua dia  pomen..lepas satu-satu dia try


keluar jusco hujan dah  reda
alhamdulillah leh cuci kereta...


si putih  yang sangat-sangat  comot luar dan dalam lama sangat rasanya tak cuci,.. sebab musim  hijan kan ..kalau cuci kotor  balik rugi lak... tapi kali ni  tak menahan dah cuci je la



smentara menunggu.. bekalan untuk mika dan mama.. layan keropok lekor fav dia dengan susu sebotol..

suka dia dapat keluar rumah.. walaupun kejap ... hihi..


sebenarnya bukan mika  je bosan mama dia pun bosan  bila papa  takde....huhuhu


6 bebelan kawanku:

ajumohit said...

sweetnya cik putih ni, nak jugak beli MPV mcm cik putih hihihihi

mamalieyna said...

ok sgt la bleh jugak kuar jenjln time usband tkde kan..kalau eina lg kebosanan..he..sbb tak berani drive =P

itulah kalau ikutkan cuaca mmg memanjng la comot momot si putih kan, terpaksa la jgk, basuh..

noor said...

dari jauh ku lihat cik VINA bersih berseri ajer hehehehe

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

kalau cik jue weekend je mesti nak keluar ..kalau tak kluar rasa mcm panas je bontot nie..bukan kita je farisyah n hubby pun sama...hahahhaha

Nad @ MamaZakwan said...

kak ida...
pe citer hubby akak pas gi klinik?
doc cakap pe?

Salina@IbuAqil said...

Kalau hubby keje mst bosan kan.. Kena plan aktiviti lain.. ;)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah