Friday, December 30, 2011

Ku salmi Tak dapat Pembalasan!


Bertalu-talu status FB masing2 semalam geram kat ending citer Tentang Dhia ni
Rata-rata geram kat Ku salmi... Mami zikir...
Hahaha
akupun sama geram...

Jalan citer ni semua mcm ok sebelum ni.. 
tapi bab ending rasanya patut panjang sket lagi
bab zikir dah tau mak dia main bomoh
boleh marah sket n berlalu macam tu je.
apapun watak ku salmi memang berjaya la..

Rose berjaya gak kawin ngan zikir
walaupun dapat cara jahat.
hmmm sudahnya apapun tak dapat
janda berhias gamaknya

cinta sehidup semati dhia n zikir..
akhirnya mati bersama-sama
Sedih perjalanan hidup dhia dari dia muda sampai dia kehilangan segala-galanya.. (mak ayah)



Realiti hidup ada yang terjadi macam Dhia ni kan sebenarnya... 
dugaan hidup masing-masing tak sama

5 bebelan kawanku:

ajumohit said...

Semalam x smpt tgk eda, kene tgk online lah ni

noor said...

stakat kena lepuk jer hahhahaha!....

bonda dadif aka akish said...

ida....kite tersgt emo ok tgk cerite nih semalam...

teresak2 nanges sengsorang...

sampai anak buajng pelik nape momma nih tetibe nanges...

:P

Diamilikku said...

kannn :)

ku salmi liat nak mati..biasa lah..janji allah..yang beriman selalu pendek umurnya...

Zura said...

rmai xpuas hati...hehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah