Saturday, December 17, 2011

Nasi lemak Kopi O pagi ni...


 Gigih pagi ni aku buat  Nasi lemak 
(ni time rajinla...tak rajin makanla  cekodok je..hihi)
Lauk sambal  sotong, kacang grg, ikan bilis, timun dan telur dadar
kena masak awal sebab hubby nak keluar..


    









 sambal sotong... my fav





 my nasi lemak... sib baik tak lembik..hihihi





 dihidang bersama Kopi O..... :)




 U'olls sarapan apa pagi ni?

5 bebelan kawanku:

Salina@IbuAqil said...

Uishhhhh!!! Menyelerakan dear!! Lapar blk jadinya.. Hik3!!!!

cicikwani said...

uihhh.... sama la kita ida.... tapi wani wat sambal ikan bilis je sbb skang tak bley makan seafood... alahan... npknya lunch ari nih pun nasik lemak gak... air pun sama... kopi o... asben siap bwk bekal lg kopi o ke bengkel ari nih...

Nad @ MamaZakwan said...

mak aih, mmg btul nasi lemak kopi o ni, hehe...
kami breakfast western arini
scramble egg, roti, baked bean..huhu!
lmbt bgn punye pasal!=P

alyyani said...

marvelous! malangnya kita kena pantang. huhu.. tumpang tgk je lah

Diamilikku said...

sedapnya...lama sungguh tak masak nasi lemak...hurmmmmm

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah