Friday, January 20, 2012

hanya tuhan yang tahu.... rentetan bayi meninggal tersedak susu

Bagaimanala perasaan ibu dan ayah bayi ini..
hanya allah yang tau..
jodoh pertemuan ajal maut memang di tangan tuhan
tapi dengan Ujian yang begini
Air mata ayah juga turut tumpah ke bumi
Ya allah kau kuatkanla semangat ibu dan ayah ini menghadapi Ujian mu..

 

ibu dan ayah bayi tersebut meratapi kali terakhir bayi mereka..
wahai anak kau nantikan ibu ayahmu di syurga nanti..
spechless sungguh pic ni.. rasa nak menitik air mata aku gak... huhuh

sumber FB

13 bebelan kawanku:

Nigina said...

allah... sedih tgk dan melihat... beban lagi bahu memikul... moga keluarga arwah tabah menghadapinya...

Ibuani said...

Salam.. Air mata saya tumpah lihat pic ini... Allahuakhbar.. berikan ketabahan kepada pasangan ini... luluh hati saya ... :'(

mummy_ayu said...

sedihnya..tgk pic nie pun dah buat Ayu bergenang air mata....harap family dia tabah hadapi dugaan... al fatihah untuk kedua bayi tu...

eima said...

aku xdpt bygkan klu ditempat si ibu ...

aku hanya mampu berdoa kepada Yang Esa keselamatan anak aku je ...

Nida said...

Kak Nida yang melihat pun tersentuh hati... berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul

Ibu Lala said...

Memang sedih sangat tengok pic ni. Sebak dada.

♥cikmOt♥ said...

sedih la...terus teringat kat anak di taska...ishh...minta dijauhkan semua itu

Qaseh Suhaida said...

pilunya rasa hati ini mereka kedua-dua mereka...manakan tidak anak yg disayangi pergi buat selamanya tiada galang gantinya...

Em's Family said...

awak... i memang nak nangis tengok gambar ni.. sedihnya ya Allah..

Salina@IbuAqil said...

Berat mata memandang berat lg bahu yg memikul.. Al-Fatihah!!

Nur-nba said...

Memang menyentuh hati.. Moga keluarga arwah sabar dan tabah dengan ujian dari Allah ini.

Nama ku Nur Azeani Kamarudin said...

salam...kak..camna nak ctc akak personally ya?akakada ym x?kaloa da add azie ya....azie_firdaus83@yahoo.com...tq kak ;p

YaYaNsMuM said...

Ya Allah...tabahkan hati keluarga ini...sedihnye...tak terkata.... :(

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah