Monday, January 2, 2012

MLM Johan Zizan Terbaekk!!

yang  bertanding mmg la best tp takleh lawan gak lawak johan dan zizan...hihi




layannnnnnnnnnnnn...sebab harini masih cuti..  yeayyyyy!!

4 bebelan kawanku:

Em's Family said...

tak dapat tengok MLM sebab tak de astro warna ke citra ke mustika?

ajumohit said...

Ye eda mmg lawak giler!!! Pecah perut dibuatnya, marilah bersama Kita bergembira di maharaja lawak mega hihihi

Masya said...

betul tu setuju sangat².. x sabar nak tgk raja lawak musim ke-6, tp saya keje hari ni ½ hari huhuhuhu.....

ch@ said...

ahahaha, mmg kelakar. pandai je dorang menyinis org. suka sungguh kita.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah