Thursday, March 8, 2012

Half Day

Pagi ni tunggang langgang hidup aku
Dari malam td mika cirit birit
Demam agak panas
kul 3 pagi terjaga menangis merengek pujuk semua tak jalan
kul 5 baru tido balik


Hubby suh aku  EL
tapi pagi tadi aku ada kelas fesyen dengan Salikin
Rasanya takleh nak excuse sebab aku byk tertinggal
kurang2  aku dapat pegi sepagi pun jadila
Sepagi td minta hubby jaga mika dulu
keadaan anak sakit aku memang takkan hantar nursery
belom tentu orang layan anak kita yang merengek dgn elok
biarla kami korban menjaga


sepagi gakla hubby terpaksa jaga mika
aku kat opis pun tak tenang
kejap2 kang hubby call
suh balik
mika panasla, mika merengekla...
aku kat opis pun tak tenang..cepat2 siapkan keje yg patut


1.30 berdezuppppp bawak keta..
mana yang lembap tu siapla kena hon dengan aku
ngalahkan bawa org nak beranak gayanya...
emergency laju aku bawak ....hahha
mana tak risau dah  hubby asik call je


mika tido plak
penat menangis tadi
jap g bangun  nak bawa klinik...


gila serabut time ni..keje Opis menimbun.. Anak Sakit... Ya Allah kau hapuskanla dosa-dosa kecilku...aminn

4 bebelan kawanku:

*SiRibenMerah said...

take care sis...

Salina@IbuAqil said...

Mika get well soon syg..

LYAfrina said...

moga semuanya bjln dgn lncar yer.. apa2 pon jgn tension2.. anggap j tu semua ujian yer.. moga mika cpt2 smbuh

Mrs. Simplicity said...

yaAllah kesian mika dgn mamanya. semoga mika cepat sembuh. amin

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah