Saturday, March 17, 2012

sayu.....



sedih..
hari ni layan mika puas2


esok mak tok dah nak ambil dia
malam esok mama dah nak fly
camana la nanti seminggu tak pandang wajah kesayangan ni

tak sanggup lalui hari tanpa dia


peluk cium puas-puas hari ni.....
 sayu tul  hati nak tinggal dia..lum pegi dah rasa nak nangis...huhuhu

3 bebelan kawanku:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

faham sangat...tapi, nak buat camner kan?be strong yer.takpe, seminggu je kan.

FirZie83 said...

huhu....azie pun tumpang sedey kak...pengorbanan seorang ibu terhadap anak gitu ;p

eima said...

sedih ... aku dptrasa perasaam ko eda ....ari tu fahim tgalkan aku 2 hari pun aku nk sasau dah

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah