Thursday, March 22, 2012

sehari sekali

hidup di rantau.....:nak tak nak kena pandai bawa diri


beli sim kad sini lebih murah nak call ke Malaysia.....




Sehari sekaki jadila call mika... dapat dengar suara dia dah cukup lega......so far dia happy ngan mak tok.... tiap hari mak tok melayan bawa g taman la manala umpan dia bg tak ingat sgt kat mama.... mika anak yg baik mudah mak tok jaga... mama proud with u
syg..... walaupun sebenarnya mama yg tak tahan rinduuu sgt kat dia... huh
sekali call fate dalam 10.00peso=






3 bebelan kawanku:

azura samsuddin said...

kalau zura pun cmtu jugak eda x tahan rindu kat aina :)

AdaM Hawa said...

bile blk Malaysia?

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

alahai sedeynye mstila la rindu sgt kan..
mmg wajib call anak sesibuk/sejauh mana pun kita kan

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah