Thursday, April 12, 2012

Di kala gegaran di aceh petang semalam...

 Di kala gegaran semalam petang
dalam pada risau dan takut 
dalam pada nak lari ke tak.. haha
sempat lagi nak memuaskan nafsu tekak
hihi buat bubur kacang



 ni tengok kawan aku punya pasal la ni update kat fesbuk..
terus rasa nak makan
sib baik kacang santan semua ada kat dapur

sap sap soii je masak


sudahnya sampai ke malam tak makan pun
simpan dalam peti ais

sebab aku batuk tekokol sampai muntah..
perit nau tekak
selsema pulak
adoiiiiiii


balik ni mau makan bubur kacang sejuk-sejuk... nyamannnnnnn huhu

5 bebelan kawanku:

Mrs.Ira said...

alahai eida..dah lama ira tak mkn bubur kacang..huhuhu..telan airliur ;p

Aju Mohit said...

wah sedapnya petang2 pekena bubur kacang ye eda...syukurla tiada kemalangan jiwa semalam kan

~ ADANDO ~ said...

bubur kacang ni letak durian lagi sedap kata mereka yang makan durian tapi adando tak makan durian

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

sedapnya..tambah kalau dah sejukkan...sebab jue tak makan bubur kacang yang baru lepas masak

Lady Rina said...

sedapnye bubur tu...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah