Wednesday, April 11, 2012

Gegaran susulan dirasai lagi...

Gegaran susulan dirasai lagi kul 6 lebih ptg td
tapi tak kuat mcm yang pertama td
standby berjaga jaga juga ni walaupun bukan dekat ngan pantai
sebab rumah aku rumah tinggi di kawasan lereng bukit
jauhkanla segala musibah dan kemungkinan kan
tapi semua kuasanya


dinasihatkan juga pd mereka yang duduk rumah tinggi ni
berpakaian elok apa apa senang tinggal nak lari
contohnya kalau yang tengah pakai suar pendek ke pakai seksi
emergency tak sempat nak tukar dah.. hihi

air ni memang standby  atas meja
bila rasa goyang guna air ni sebagai tanda
tengok air ni berkocak atau tak
hubby punya idea la ni...
kali kedua goyang tu memang air ada berkocak


Ya allah kau selamatkan mereka yang berada di aceh juga kita semua
semoga ahli keluarga dan sahabat handai kita selamat hendaknya..aminnn

2 bebelan kawanku:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

YM risau jugak, al-maklumlah umah dekat sgt ngan Pantai...sama2 kita doa,takde apa yang buruk terjadi, insyaallah.

eima said...

risau jugak kan.... dulu2 negara jiran gempa kite tak trasa pun skrg ni ... mcm2 hal

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah