Wednesday, April 4, 2012

My Sweet Hubby!

 Jangan ada yang GELI dgn tajuk pagi ni.. hihi
sesekali puji suami sendiri ..kekekekekkkkk

dia Bawakan saya BEKAL sarapan Pagi ini..
so sweet ok!

tengok siap isikan dalam paper bag.. 
 

 bekal nasi goreng, air sunquick, kuih benderam dan nugget... amboi banyaknya cik abang...



 sudu si mika yang dia bawakkan.. ahhaha takpe janji ceria...


 nugget beberapa ketul.. kuih benderam dia beli di pasar malam  .. malam td.. dia tau tu my fav...

 air dan nasi.. pepagi aku tak suka sgt minum air manis... aku memang jarang minum air manis.. so sunquick ni ok la.. masam-masam lawan nagan nasi bg tak muak...



Nasi goreng hubby.. siap ada celur bendi dan kacang.. Dia kata pedas.. aku rasa biasa je tak pedas pun...  dah selamat makan tp tak habis.. banyak sangat dia isi kan...


dia bangun 4.30 pg.. ada keje nak siapkan.. buka mata kul 6 tgk dia takde.. rupanya ke surau... alhamdulillah sy suka.. lepas balik surau dia ke dapur masak nasi grg ni.. nasi dia masak masa tu juga.. dia pesan makan dgn kawan2 nanti.. hahah ayarkkkk rasa macam budak sekolah kena pesan2 dengan mak je gayanya aku...



Sesekali dpt layanan camni syorrrrrrrrrganya rasa.. alhamdulillah.. TQ Allah

13 bebelan kawanku:

Gieyana said...

Mmg syurgaAaa tau! Sweet...

#tetiba rs mcm budak2 gak kan! Ekekeke

mama irfan said...

wah bestnya....

mimie.. said...

bestnyeee bila dapat bekal sekali sekala dari suami camtu kan ^_^

AdaM Hawa said...

sonoknya.. papa mika masak.. eh! botol air kita sama la.. hehehe..

Amiizaa2001 said...

romantisnya hubby :):)

yatie chomeyl said...

waaa so sweeeet ur hubby ;)

*SiRibenMerah said...

so sweet.. alahai...
seronoknya dilayan dengan penuh kasih sayang.. moga kekal kebahagiaan tuh sis..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

alahai sweetnya..sukalah kalau gini..

LYAfrina said...

olorr..sweetnyer.. mmg terharu sgt2 klo hubby buat camni sesekali kan

LYAfrina said...

olorr..sweetnyer.. mmg terharu sgt2 klo hubby buat camni sesekali kan

ch@ said...

jeles tauuu. huhuuu.

noor said...

huhuhuhu sdp nasi goreng itu...oh tidak lupa nugget juga heheheh...mmg rajin untung dpt hubby yg mcm ni

Masya said...

sesekali hubby masak.. memang rasa dihargaikan... terharu sangat² adekah mika akan dapat adeq.. jengg.. jengg....

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah