Tuesday, April 3, 2012

Kena POW lagi!...

Sape lagi yang POW mama atau papa dia...??
kalau tak si kenit ni...
orang belanja barang dapur
dia sempat gak memilih barang dia...

awalnya nak Ultraman lg.. adohhh pening kepala papa
berlambak ultraman kat umah
suh dia pilih mainan lain..

haaa sekali pilih tak hengat!!

bukan seketul... berketul-ketul sekali dapat


mata tengah rambang nak pilih yang mana 1... teruja tengok banyak sangat



dah start menyusun....




tengah syok main sempat lagi dia menyumbat yang kat mulut tu.. adoii la... camana nak buang ni! huhuhu



kamu happy mama pun happy!!


8 bebelan kawanku:

AdaM Hawa said...

mika.. acik nak pinjam 1 boleh?

eima said...

puting tu mmg pyh nk tanggal dah ... haha biar la mika isap....

fazilzura said...

:p cute je...

akil pun suke pow weols

Nad @ MamaZakwan said...

hahaha...!
main-main jugak
sumbat-sumbat jugak ye mika?
;)

p/s: kak eda, jadik tak nk sluar tu?

lelamaisara said...

banyak nya keta..bg cha satu ea..hehhe

ch@ said...

lepas ni tak minta lagi dah. puas hati dpt skali byk tu. skali beli je.

ajumohit said...

amboi jem tu eda, bersusun ateh meja kekekke, letak sos cili or lubangkan puting tu eda, nnti isap rasa masuk angin lama2 dia pon taknak

Masya said...

budak² biaserlah ade jer akalnya klu dapat peluang.. nasib mintak yg kecik tp.. banyak.. klu besarrr satu jer..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah