Thursday, May 10, 2012

akummmm ooo akummm....

Apa yang anda fikirkan melihat gambar ini????


Hehe pic ni hubby MMS kat aku.... mika sibuk nak g umah jiran tingkat bawah... nak main dengan anak kawan kami...  rumah my friend aka jiran juga... kebetulan haritu hubby buat kuew teow ladna...  Dia tapaukan sekali nak hantar juadah... bagi anak2 makan sama-sama...

Si kenit ni sibuk nak bawak.. hubby perhati je apa dia nak buat... Dengan tangan sebelah mangkuk tingkat ( berat jugala bg dia) sebelah tangan nak bawa kapal terbang... dengan mulut hisap puting....


sampai umah jiran.... "akummmm akummmmmm acin.... acin (nama anak jiran)........" hahahhah sangat sweet... ruginya mama tak tengok masa tu....


Besar sikit lagi senang la mama ada posmen leh hantar apa-apa rumah jiran di bulan puasa.. heheh


3 bebelan kawanku:

mimie.. said...

ehehe..comel je dia pegang aeroplane tu ^_~

Nens Collection said...

ALAHAIII...SWEETTTNYE
TERSERLAH SIFAT KEJIRANAN..;)

nUR_rOsALiNdA said...

Kita dapat bayangkan... Confirm comel!!!~

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah