Wednesday, May 9, 2012

Ala bucuk-bucuk!!

My bucuk manja...
dia juga sudah ada bucuk-bucuk
sui dyna dia...
dah pandai nyanyi lagu otoman dyna
yg dengar butirnya 
dyna... nananannanaaaaa tu jer hahah


Masa baru beli pegi mana-mana pun nak bawa.. adoii la


Muka happy bawak dyna jalan-jalan pegi kedai...





Mulut nyanyi2 riang nyanyi lagu dyna  sambil tengok citer otoman....


huhuhuhu sebelum ni suka sangat ngan upin ipin, sekarang ni Ultraman.. lepas ni kartun apa plak dah dia suka....


5 bebelan kawanku:

noor said...

ooo nih namanya dyna..sorilah mika untie xknl byk sgt adk bradik otomen nih ehehhehe....wah hebat leh nyanyi lg jepun mika

*SiRibenMerah said...

hehehe..
macam aisy je minat otromen..

eima said...

pas ni otoman sampai besar abg ayim dulu cammika gak dpt tgk otoman tak cari lain dah

Nens Collection said...

wooo...pandainye die..
lagu otomen nyanyi ek..
musti kelakar...;)

fazilzura said...

amboi dh ado teman ye..

cm akil dia xleka sgt dgn mainan .. kdng2 dia x heran pun.. tp kalau nak kasi dia dok diam , kasi kertas dgn pen .. mmg dia x heran org dh

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah