Friday, May 25, 2012

Suka Tolo....

Mika sangat suka makan telur rebus
hari-hari akan cakap " mama nak lo"
dulu dia panggil telur ni " kokok ayam"
tah mana dia dapat perkataan tu...


telur akan dimakan yang bahagian putih je
yang kuning dia akan buang

mama kagum mika dah pandai buang kulit telur sendiri
saje papa test bagi kat dia yang tak buang kulit lagi..
meh kita tengok...








Jari jemari comel sedang mengupas kulit telur... habis carpet mama.. suka hati dia je nak buang kat mana.. dah sedia pinggan pun dia tabur suka hati..



muncung muncung mulut bercerita....


Dah siap... boleh makan........................


Mika seorang pemilih makanan.. fav dia takat ni, telur, ayam goreng, air milo...yang lain2 nak makan kena paksa... huhuh  badan pun cekudut je....


6 bebelan kawanku:

fazilzura said...

abg dh beso , hrus pandai kan..


akil suke jgk , kalau pi knduri tu dan2 tu dia kupas kulit pehtu makan

mimie.. said...

yeayy..mika sama ngan aunty lah suka makan putih tolo jek hihihi

lelamaisara said...

sama macam Alesya...hu..makan yg putihnye je...

eima said...

hahah comey kan.. syok memula tgk diorg boleh buat sendri sesuatu perkara rasa bangga je ....

kentut mika ni mesti bushuk kan..hahah

*SiRibenMerah said...

janji dia nak makan sis..

*kalo wedding ayang of coz la ayang jemput sis.. no worries yek*

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

sama mcm Zaquan suka mkn telur rebus, pastu mkn tang putih jerk, kuning telur dia buang...huhu..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah