Sunday, June 10, 2012

Buah APA?

Sape tahu buah ni????




namanya dan boleh buat apa??


hehehhe


tunggu jawapannya....

5 bebelan kawanku:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Nieh sengkuang cina kan?kalau YM, makan cenggitu je pun sedap, :) tapi, selalunya org cina suka buat sayur.Sengkuang cina nih elok utk turunkan tekanan darah tinggi.

ADEEYA said...

Urmm buah apa ek tu.. Tak pernah tengok pun...

Ibu Lala said...

Sengkuang cina. Kegunaannya adalah untuk menyejukkan badan. Boleh jugak digunakan untuk bubuh dalam kuih tepung pelita.

pizet said...

macam buah apa yang cina suka tu..arrowhead ka boleh buat kerepek kot

eima said...

sekuang cina la.....
tp tatau leh buat pe selain dr air tin sekuang cina sedap ..lama tak minum

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah