Friday, June 8, 2012

Parah Anak aku!!!

JANGAN TERKEJUT!!

Mika tak parah.... 
tapi keletahnya yang parah...
tengok saje la INI!!!


Jam 2 pagi.. tak tido lagi....
Main2 dengan upin...


"mama... ngok ni.. pin nak teng"


 Cubaan memberi puting pada upin dia....



 Udahla kamu tu penghisap tegar puting... nak pulak di sumbat kat BFF dia upin.... hahahahha .. yang si upin tu semedang la tersengih...  nak pecah perut aku tgk perangai dia...



Upin dan puting dah nak sama besar mika.. camana dia nak isap!




Duk tatap je upin.. ngape la upin ni taknak isap puting..... hahahhaha



Kadang-kadang perbuatan dan keletah dia di luar jangkauan pemikiran kita.... moga kamu membesar dengan sihat dan cerdas syg!!!

5 bebelan kawanku:

lelamaisara said...

macam Alesya jugak ini budak..hehehe
Alesya tak sihat la mak ong...Kena sakit kaki tangan dan mulut tu lagi...Jangkit kawan die...huuu
cian Cha...

eima said...

2 pagi tak tido lagi ..mmg parah la gitu

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

alahai mmg cute jerk keletah mika ni..:)

Gieyana said...

mmg parah nie..sayang tul Mika kt Upin Ipin yer...sweet! Tp sure ganggu mamam nk zzzzz tue..hihihi..:-)

Nur-nba said...

Hehe.. Adatlah tu Eeda.. kanak2 memang macam tu.. :D

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah