Friday, July 13, 2012

Kena dera 4 pagi!


 Dah la papa takde malam tadi..
papa g jaga atok kat spital..

mama n mika je kat umah
4 pagi dia bangun...
mama nak cucu... mama nak air acak...
ok la bagi air...
mama nak kopok.. (dia nampak keropok chips papa dia)
layan lagi

mama nak tikus... ( tom n jerry)





 Dia layan tikus sorang-sorang kat youtube!




Makan kopok sambil tengok tom n jerry...
siap gelak-gelak lag... sudahnya  kul 6 mama boleh lak terlelap balik
adoii lambat la mama g keje..
nak hantar g skul  baru dia nak tido..
tu pun meragam taknak g skul...

makanya hari ni mama ngantuk sangat
sampai opis 8.30... huwaaaa
mika bangun kul 4 kul 8 baru tido balik..
kat kul mau kul 11 baru bangun tu... huihuh

jangan dera mama time papa takde ye sayang... huhuhuhu


6 bebelan kawanku:

Nad @ MamaZN said...

hihihihi
saya simpati kat akak :)
saya pun penah mengalami saat2 ini
tp dah lepas lama dah =p
mika, takmo buat camtu kat mama
mama ada baby tu..penat

Salina@IbuAqil said...

Alololo!!
Sian..
Mama sabar erkk..
Agaknya deme ni mmg ada musim "mendera" ibu kot..
Hik3!!!!
TC & Happy Weekend.. ;)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

alahai kesian ida kena dera...
tapi jaga kesihatan dan baby ye...

happy weeken.....

Noorizal Ramly said...

Assalam,

Mikka bantai dera mama nak manja sebelum dapat adik tuuu. Hehehe

lelamaisara said...

same mcm Alesya...politik lebih..heheheheheee

Lady Rina said...

sama mcm danish...dah terjaga memang payah nak lena semula..mcm2 request..sabar je laa..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah