Friday, August 3, 2012

Aku Accident...

Mood baru nak senyum...
Nak balik kampung petang  ni...
dapat half day dari bos....

Tapi kejadian 2.15 td...buat aku menggigil...
Kereta yang aku pandu kena sondol lori...huhuhu

 Bonet tak boleh buka....huhuuuuu kemek gak bumper....

Mujur aku tak apa... kaki memang tengah tekan brek...tangan pegang  stereng kuat2... ggi je la.. sebab rasa kereta terheret....


Lori tu takleh kawal...jalan licin ada minyak... lagi  pulak baru lepas hujan....

Perkara pertama turun keta aku tengok plat number lori....

cina tu plak ckp macam ni "ayooooooooooooo kakak banyak sorry....saya tengok u lagi ada baby dalam...saya takut ooooooooooooo"


huhu mujur perut aku tak kena stereng pun.....

citer lanjut nanti  ya.... masih mood terkejut....

15 bebelan kawanku:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

harap you tak pape dear... take care

Gieyana said...

Ya Allah Ieda..alhamdulillah x der apa2...
Moga ko ok yer..

Qhaifa Nur said...

mujur tak apa-apa....
trauma seketika....

Salina@IbuAqil said...

ya allah!!!
risaunya..
nasib perut x kena stereng..
Happy Weekend, Salam Nuzul Quran & TC yer.. ;)

nad said...

harap akak n baby tak apa2...
take care kak !

Restnrileks said...

Alhamdulilah, nasib baik mummy dengan mika tak dak pa pa.

Miss Livin tu, hmmm tak boleh buat apa. Anggap sahaja dugaan dan kuat semangat.

Jue said...

harap eda dan baby ok....

Ibu Lala said...

Tu la yang saya selalu bimbangkn. Kdg2 accident ni bukan salah kita pun, tp kita yg jadi mangsa. Alhmdulillah ieda tak apa2.

deqlis said...

alhamdulillah tak apa2x...

jengah sini slamat berpuasa..

Imaan09 said...

Ya ALLAH sis.. Xpe laa keta tu, nasib baik sis ok.. N nasib baik pemandu lori boleh nak sory2 lg..

Nur-nba said...

Mujur Eeda tak apa2.. Mesti trauma lepas kejadian.

[leily.laily] said...

adoii, trauma dgr kate eksiden..
syukur awak takde ape²..

Unknown said...

masyallah ... sibbaik awk xde pe2...

eima said...

seb baik tak de yg teruk ... bahye nye

eija_sweetmama said...

Ya alllah msti trauma dibuatnya,
alhamdullillah ida selamat..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah