Monday, August 13, 2012

Senangnya dalam Hati....

Bukan hati mama...
Tapi hati anak bujang mama...

Tengokla gaya dan aksinya

Syokkan jadi budak-budak ni...
Taktau la apa yang difikir
sampai masa minum "mama nak cucu"
dia lapar.. " mama nak naci"
masa main dia main
masa nak tido bum terus tido... heheh
Semua yang dilakukan takyah nak fikir susah-susah..
Dah namanya pun budak...




Mama risau di hati... : Persiapan raya tak abis lg... sampin mika tudung mama tak dapat lagi... kalau tak sempat pakai apa yg ado jer la yer.... sabtu kuar cari baju mika n papa... penat sungguh, ahad semalam seharian kemas rumah.. cuci n susun semua barang dari dapur ke depan umah... tak larat lorrr nak jalan-jalan menyopping.. kaki penat pinggang lenguh... nak menyopping sangat macam selalu tak dapek la... huhu pasrah jd makyong raya kali ni.. hihihi


4 bebelan kawanku:

eima said...

budak2 ...sronok jugak jd diorg tp telinga kena tahan la ... sbb mama kuat bebel...aku la tu ...heheheh

lelamaisara said...

wah senag hati danish ye...
makcu pon tak beli ape la..tak leh nyoping...alesya tak sihat...huwaaa...redha je la..ape yg ada....

Nens Collection said...

alahaii..santai jek mika..kan best kehidupan dewasa pon gaya senang cam mika kan..;)

LYAfrina said...

amboi,.kemain lg..mmg sng hat sungguh tu.. dpt bonus ke ni?? hehe

nak cari tudung nak match dgn baju mmg susah..lya berhari-hari gak..last2 beli je..dh letih mcari y sesuai

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah