Wednesday, September 26, 2012

WW~~ Ultramanku!




Nak tido
Bersusun ultraman tepi dia..
tu pun tak bagi letak banyak2.. 
kang luka kena tidih dek ultraman


mama otoman nak bantal..
mama otoman nak cimut (selimut)
haritu dia bg otoman minum susu dia..
adoiiiii mika macam-amacam la....



5 bebelan kawanku:

Salina@IbuAqil said...

Hik3!!!!
Alahai mika..
Kalo si Aqil lak bersusun deret kete menan dia kat atas bantal..
Jenuh dilarang x mo jgk..
Jenuh!!!!

AdaM Hawa said...

mika dan ultraman tak dapat di pisahkan.. kalau girl.. ngan bear.. macam-macam ragam budak-budak sekarang ni.. cute!

eima said...

ultraman mebius ....
fahim skrg ni dah kurang dah otomen tu ..die more tu gadjet .... games2 je ...

Nens Collection said...

hehehe..comel jek bwk otomen skali tido..hehe

ch@ said...

hahaaa... pakaikan pampers, pakaikan sluar polkadot, bg mnm susu, esok2 adik mikhail dah kuar, jgn dia buat gaya tu gak pd adik dia sudah. terasa mcm buat pd otomen pula.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah