Tuesday, October 30, 2012

Bila mak ada sini!

Bila duk sini...
Bukan boleh berkebun ke apapun
mak mestila boring
so keje dia masak lerr
ni menu pagi td...

Pulut serunding....




Selebihnya mak buat pulut panggang...suka hubby aku makan..fav dia semua ni...
aku  x berani mkn byk...takut angin....hihi



Masa ni tak sempat staple lg hujung daun tu.. nampak  mcm lemang pulak...hihiii
dah siap  staple barula di panggang....




seronok mak ada sini geng memasak....
mak dah standby kat sini sampai aku bersalin...
best!!!!

5 bebelan kawanku:

JaSSNaNi said...

assalamualaikum..
sedapnya pulut panggang... kalau nani panggil pulut udang.. sbb kelapa tu masak, mesti letak udang.. hmmmmm nyum nyum..

eima said...

bestnye ade mak kan ......
rindu jugak aku nk merasa air tgn mak aku .... dah hampir 15 tahun tak merasa ....hmmmm

Zura said...

suke jugak pulut panggang..

Ibu Lala said...

wah syoknye ieda mak ada sini. leh manja manja nak makan itu ini ek...

noor said...

sdpnya makcik.. mkanan ini semua peberet saya jugak hihihhi

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah