Saturday, October 20, 2012

Ketam goreng bercili


Menu semalam...
Ada seminggu lebih je nak makan seafood puas-puas
Lepas ni kena berpantang kurang-kurang setengah tahun gak
Sebab czer kan..kalau boleh elakkan seafood nak bg tempat
torehan dan dalaman cepat baik
So masa ni je la nak makan pun


Ketam  goeng bercili


Masih dalam kuali...hihi



Nyum nyum dah masuk pinggan...



apalagi  nak makan sebelum pantang ni yek.. hihihi...Lasagna...kek pisang... nak buat or  beli je la...hihi



6 bebelan kawanku:

Ibu Lala said...

Loh..czer ke. Jaga kesihatan tu baik baik nanti agar luka tu cepat sembuh. Nape kena czer. X leh normal ke

mamalieyna said...

hehe..listkan lagi senarai menu makanan, lepaskan hajat nnti lama berpantang tu ye..hehe~

isya said...

terliur la.. mesti sedap!

Diamilikku said...

eida lagi rajin memasak dari akak..so apalah sangat menu bubur kosong ngan ikan bilis akak tu..hahahahahaha

AdaM Hawa said...

menggoda la ketam ni.. ishh!! kene cari ketam ni..

ch@ said...

oh, kena menuntut ilmu drpd akak la mcm ni. hendak menjadi suri rmh yg mithali nnt. hiks...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah