Tuesday, October 23, 2012

Overdoss Manja...

Papa rajin melayan dia...
Singgah petronas solat aritu
Tau-tau mika dah pegang botol susu besar mainan ni
Tak sampai hati katanya anak bujang dah minta


Bagaikan baby abg danishkan....
Tak berapa lama lagi adik lak atas riba tu...hihihi



*camanala duk kat kampung time berpantang nanti.... hari-hari kalau papa g keje atau balik lambat dia mesti tanya MANA PAPA...MANA PAPA.....? letihla mama jawab nampaknya..... 


4 bebelan kawanku:

eima said...

hmmm tabung ke tu .....
budak mmg mudah terpengaruh nk membeli kat petronas

Ibu Lala said...

anak papa la tu...bila nak balik kpg tu? bersalin kat kpg ke kat sini?

ch@ said...

mula2 je dia tanya, masuk minggu kedua ada adik, dia dah lupa. sibuk syg adik dia pula. masuk minggu lps tu baru dia rindu kat papa blk smula. hahaaa. itu la anak bapak namanya.

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

anak manja papa ye ni..
mmg hari2 la Mama nye kena explain..Papa g keje, Mama kena jaga adik..

silap2 dah ada adik dia lupa skjp Papa dia..hehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah