Thursday, November 15, 2012

Deena 15 days


Diam x diam dah 15 hari deena lahir
muka dah x bam bam mcm masa lahir
leher dah memanjang jinjang
deena byk ikut papa
jari jemari pun halus panjanh
maktok kata deena ni tinggi esok besar
karektor lain sket dr abg... hihi
takat ni alhamdulillah deena x banyak masalah
nyum nyum minum susu bershaklee mama.. hehe



cepatla abis pantang... x sabar rasa... huwaaaaa

8 bebelan kawanku:

Qienah said...

sama le, anak qienahpun pjg jari2nya..tok2 nye cakap nanti tinggi le ye..:) 2le, xsbr nak abis pantangkan..:)

ch@ said...

Betul2 beza 15hari kan kak? Hihiii

Salina@IbuAqil said...

Ya Allah!!! Lama ina x mai sini..
Personal blog x leh nk bkk dr opis..
Kena block..
Frust btoi..
Tahniah sis!!!
Welcome baby Deena..
Comel mm abg dia..
Muahxxxx muahxxxxx!!
Slmt brpantang ye..

mamalieyna said...

elokla gegirl, nnti besar langsing..hehe~

comel Deena, kejap je dah 15 hari

tcare~

Ibu Lala said...

Tak sabar nak abis pantang ye eida. Sabar...banyak lagi tu..
Alah tomet tomeynye deena ni..geram pulak tengok.

eima said...

bibir deena cantek ....
direct feed baby perkara paling indah

AdaM Hawa said...

alhamdulillah.. dah setengah bulan deena.. ala tomeynya dia..

SSulieana said...

hy baby deena...selamat berpantang eda, tunggu dia besar sikit baru leh nampak muka sapa la dia...hehehe...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah