Wednesday, December 5, 2012

My Deena


Lama betul tak berupdate
hari ni dah hari ke 35 berpantang
orang kata kejap...
tapi bagi aku mak aihhhhh 
lamanyaaaaaaa
memang agak menyiksakan... hahaa
pantang makan takpe lagi
tapi pantang kena perap kat dalam rumah yang akak membosankan...



si comel mama ni semakin tembam
cucuk sebulan dia dah naik 4kg
patutla dah rasa lenguh tangan dukung dia
apapun janji deena sihat ya...



11 bebelan kawanku:

ch@ said...

deena berpipikan pau. hihiks.

Ibu Lala said...

Comey gambo tu. Kejap je nak masuk keje kan eida...

Nad @ MamaZN said...

Pantang kat umh tu yg saya pun tak larat tggu tu, hihi..

Nur-nba said...

Comelnya Deena.. Semakin tembam pipinya.. Selamat berpantang Eeda..

Jue a.k.a Ibu 2F said...

comel sgt...

mamalieyna said...

Sekejap je masa berlalu..heehee..time sendiri ddlm pntg mmmg terasa laama giler, tp bilaa org lain, rasa cam kejap je..

Comel deena :-)

AdaM Hawa said...

eh! dah 35 hari.. kejapnya.. tembamnya deena.. comel!

Masya said...

cepatnya masa berlalu.. comeyy muka baby....

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

Hai Deena yang comey :)
sedapnye tgk dia tido..

Syira Qahira said...

salam

tahniah ibu baru ;)

Qienah said...

Betul 2, pantang dk umah xbest sangat..tersangat le bosan..jnis kuat jalan gak.huhu..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah