Wednesday, February 6, 2013

Yang mana Adik???

Dialog ngan hubby

Papa ; kalau mama balik awal mama amik adik..       . Papa amik deena

Mama: ok ( pastu terpikir) adik yang mana 1 ni papa nak amik...

Mama amik danish.... Papa amik adik deena...

Situasinya tempat jaga asing2.. Sebab abang dah g skul kan..

Hahhahaha nila padahnya dulu panggil mika adik... Bila nak ubah mak bapaknya plak rasa janggal... Dah tukar panggil dia abang tapi lidah ni sedap panggil adik juga... Dan panggil adik deena "Baby deena" hahaaaa macam2 la...

Cyg mucuk mama dua2....

6 bebelan kawanku:

Sidratul Muntaha said...

tu setended
tersyasul syasul selalu
kejap nak pnggey abg ke..kejap panggey adik
ahahha

Mrs.Ira said...

moolatnya baby deena..geram je tgk :)

mamalieyna said...

Ihiks..confius suda..:-)

Ooo duduk asing2x, susah jgk eh..

nUR_rOsALiNdA said...

Yang sulung jadi adik ye kak..Hehehe~

Ibu Lala said...

Tu lah kan. Dah terbiasa ssh nak tukar..

eima said...

pesal dedulu panggey mika adek ??
kan mama die yg keras lidah skrg ni

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah