Friday, April 19, 2013

Hadiah istimewa di hari lahir ke-33

 Hadiah hari lahir yang tak dijangka tahun ini
di usia 33 tahun 2013
di anugerahkan
ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG
yang kebetulan jatuh pada hari lahir majlis berlangsung
Tu yang rasa istimewa....

Apapun syukur semua ni percaturan allah
rezki yang tak terduga
setelah berkhidmat selama 9 tahun di jabatan ini







Majlis berlangsung di Istana Budaya



 Dewan yang indah dan cantik...







layan gambar sekitar majlis berlangsung ya...tak banyak sangat.. sebab duduk asing-asing ngan geng ofis..




 menteri berucap..


 gambar dekat menteri dan isteri.. kebetulan seat aku betul2 di ahadapan diorang ni...

 Meraikan juga sempena penamatan tugas beliau di kementerian kami..




















 Bersama kawan-kawan ofis..










 Hadiah yang dibawa pulang
Sijil Anugerah
Sijil simpanan Premium BSN
Pen
pendrive 1 Malaysia
scarf batik





 Cute plak pendrive 1 malaysia ni...






Pen berukiran...


Ni la namanya rezki anak-anak.. syukur sangat-sangat... masa mika lahir mama naik pangkat.. deena lahir mama dapat anugerah ni.... masing-masing bagi kenangan buat mama... syukur sangat Allah murahkan rezki... Alhamdulillah...


angka 3 selalu ada kena mengena dalam hidup aku... secara kebetulan tapi sgt memberi makna...









12 bebelan kawanku:

~aYu~ said...

congratulation! Tahun ni best sbb dapat gift memacam kan..

JaSSNaNi said...

wahhh besttt!!
TAHNIAHHH.. selamat hari jadi..

Khai♥Rin : anies said...

TAHNIAH!!!

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

Alhamdullillah rezeki,
Tahniah eida :)

beshnya siap ada tambahan hadiah - pen, pendrive dan scarf batik,
eija dulu betul2 dpt sijil dan Wang RM1,000 je.

berkenan la pen drive 1 msia tu.

Sama la kita dpt naik pangkat masa kelahiran anak pertama, dpt APC kali kedua semasa kelahiran anak ke2..itulah setiap anak ada rezekinya masing2 kan..

mama lieyna said...

Waaah tahniah.. hadiah yg sgt2 istimewa dan bmakna... :-)

lelamaisara said...

Tahniah mak long....

Ibu Lala said...

Tahniah. Moga suksess selalu. Klw
Opis sy, klw cemerlang ni dapat duit brp ribu ntah dgn sijil. X pernah merasa pun sbb baru keje 5 tahun.

wisata outbound said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

AdaM Hawa said...

TAHNIAH!! sonoknya..

LYAfrina said...

alhamdulillah..
tahniah ya..

LYAfrina said...

and.. happy belated birthday..
smoga terus sukses & bjaya

Masya said...

tahniah.. alhamdulillah.. pendrive tu cantiklah.. lambang 1 malaysia...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah