Wednesday, April 17, 2013

Today is mine ......!!

 Today is mine!
17 April 2013 is my Birthday!


Oh no!!!
33years old already
tua dah hokeyyy!




Cute number!


Alhamdulillah...
Syukur kepada Allah s.w.t
Telah memanjangkan usia
melimpahkan rezki yang tak terhingga
Terlalu banyak nikmat yang telah dianugerahkannya padaku
semoga pertambahan usia ini
mematangkan dan menjadikan aku insan yang lebih sempurna


Nikmat yang paling berharga 
keluargaku dan anak-anak tersayang






mama di usia 33 bersama deena berumur 5 bulan...
kenangan diabadikan dalam blog ini...



Terima kasih ya Allah

Ada hadiah bermakna di hari lahirku pada tahun ini...
apadia?? 

tunggguuuu... hihihi
daaaa

11 bebelan kawanku:

azzey said...

hepy besday...x pe itu hy angka..mudah2an terus sht, bahagia dan dlm perlindunganNya.amin

Ibu Lala said...

Happy buffday ieda. Moga panjang umo, murah rezeki dan gembira selalu.

mama lieyna said...

Happy bir thday eida ! :-)

Moga diberikan keshtn yg baik utk menjaga insan2 tersayang...

Sebaya kita rupanya, anak2 pun hampir seusia...

eima said...

semoga kebahagian dan rezeki sentiasa dilimpah utk e_da...selamat hari lahir dear

mana mika tak de pun dlm ucapan ni ....

aMiYs said...

happy birthday ieda.. semoga sentiasa berada di dalam rahmat Allah S.W.T

:)

Nad MamaZN said...

Nak wish lg
Hepi bday kak!

yatie chomeyl said...

hepi bestday eida

*azni* said...

umur angka je kak..yg penting jiwa tetap muda..hehe..

happy besday kak!

Jue a.k.a Ibu 2F said...

happy birhtday ieda...
moga allah memberkati ieda dan juga anak2 selalu dipanjangkan umur simurahkan rezeki serta diberi kesihatan yang baik...

Khai♥Rin : anies said...

HAPPY BIRTHDAY! + TAHNIAH!

AzieFirdaus Kamarudin said...

epy belated beday kak..moga pjg umur,murah rezeki n sihat selalu..amin

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah