Friday, April 5, 2013

Happy tak terkata

Dah jangka.. Dia akan suka sangat sangat
Bila dapat baju tu dari dalamnketa dah peluk plastik bag baju tu
Sampai rumah tak sabar nak cuba...
Sib baik ngam....





Yang tak menahan
Satu nak try
Satu lagi nak pegang
Ikut hati dia nak pakai dua dua
Simpanla baju tu abang
Dia jawab " tak boleh nanti kawan amik"
Hahahah lawak... Takde sape pun nak amik. Perasaan sayang sgt kat baju tu imaginasi melebihi... Hihiihii


Aksi gaya tangan spiderman kuarkan jaring.... 
lagu spiderman pun tau
hmmm la budak-budak...



 

6 bebelan kawanku:

eima said...

budak mesti hepi klu dpt mende br pastu katun die suka plak tu kan ....

noor said...

cutenya abg long mika siap gaya spiderman lagi!

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

Nad MamaZN said...

Seronok mika :)

Khai♥Rin : anies said...

sapa la plak yg nk amik bj mika yeee

ch@ said...

Kesukaan beralih arah btl dh ni. Hahaa.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah