Thursday, April 4, 2013

Tak padan baru 5 bulan!

Dengar suara abang marah-marah. ...
" janganla nina.... Janganla amik....."
Mama pun jenguk....

Patutla abang marah....
Adik dah pandai rebut tab dari abang....
Abang selalu tengok cartoon atau main game tepi dua... Tu yang dia rasa nak kot.....
Aduhaila snak-anak sekarang...
Baru 5 bulan dah celik IT gamaknya.....

Tengokla aksi-aksi tangan dia nak rebut tab dari abang.... Comel je... Seboleh-boleh nak pegang...  bila tak dapat mulala nak mengamuk.... Hihii

6 bebelan kawanku:

Jue a.k.a Ibu 2F said...

sama faez berebut dengan kakaknya

noor said...

ibu geram btl tgk deena ni molat jer dia. kecik2 dah pandai nak tab hihihi

Khai♥Rin : anies said...

hehehe generasi IT kn.. ;-)

AdaM Hawa said...

baby zaman skrg.. cerdik² belaka..

eima said...

tgu die besar sikit ... klu tak dpt mesti die ketuk abg die...cam alisha ..kiki

MrS. F!zA said...

budak zaman IT pantang tgk henpon, tab..semua gajet ni nampak menarik kan.tu sbb laju je nak mencapai..hehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah