Thursday, June 27, 2013

Offer offer ayam lama-lama melekat balik!

Haaa panjang kan tajuk
Menjawab persoalan untie2 di luar sana
Yerrr mika melekat balik
Geram makkkkkkk!!!

baca entry ni dia memang dah BERCERAI PUTING sebelum ni
Puncanya papa acah2 offer offer puting  kat dia
Dia pun main main isap balik
Sudahnya melekat terus
Semua punca papa...

Hahahah memang mama salahkan dia
Mika dah ok sebenarnya haritu tak isap dah
Sampai demam2 nak tanggal puting
Tapi kali ni papa pula la pikir camana

Mama give up

Kadang2 siap berebut amik adik punya
Tension mak tau! Huh
Tapi pegi sekolah dia x isap.. Balik umah mencari
Tau malu kat ticher n kawan2.. Haha tau gak malu

Tengok muka notty 
puting adik pun dia bedal... haihhh!!! 

3 bebelan kawanku:

ch@ said...

ahahaaa, danish mmg kelakar. malula danish adik arrizqi pun kadang2 je hisap puting. ala kak, nnt dia malu sendiri.

mama lieyna said...

Adooi susah kan.. mmg nk kena marah papa nih... ngee..

Eina seb baik si abg tak berputing, tp siadik la plk, tak bleh takde puting..huu..cabran jugak nak tinggal ye..

Ibu Lala said...

Sama la. anak sy pun isap puting lagik wpun umo dah mencecah 4 thn. Ni sume gara gara nenek dia yg ikut sgt kehendak cucu. Langsg x leh nk buat apa. Klw kita marah, dia ngadu kat nenek. Nenek pun sumbat puting. Tension kan..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah