Friday, November 29, 2013

Bekerjasama memunah bedak!

Si abang jadi ketua
Si adik penyokong
Apa abang buat dia bantu
Apa yang penting KERJASAMA.. kata wonderpet

Adoii abis bedak sebotol
Si kenit ni pun tak padan
Bila mama marah dia..
Dia tuding jari halus dia kat mama
Amboi marah kita balik
Bertuah tul anak... hihi

seronok kamu berdua ya... tabur lagi abg kata adik agaknya....

 
si kenit ni memang suka...

 
muka dah macam tepung gomak... 

3 bebelan kawanku:

mama lieyna said...

Kerjasam terbaik...:-)
Anak2 kecik besar ni, sure akan lalui pengalaman main bedak ni kan...hehe..

ch@ said...

rileks mama rileks.
sekali sekala rmh bersalji adalah perkara biasa. muehehe. best tau.

Ibu Lala said...

Ha ha ha. Kena sorok lepas ni..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah