Tuesday, November 12, 2013

INI yang adik takut!!

 Fav abang si BEN 10 ni
bila di tekan keluar bunyi dan lampu

Tapi....

tak sangka dia menjadi ketakutan buat adik
 

 rupanya adik takut dengan maianan berbentuk patung-patung ni...
memula pelik kenapa dia nangis..
bila di tengok balik rupanya dia tenung je patung tu 
bila abang bagi kat dia dia lari dan nagis.. hahahha

apela adikk ni...

 maka mama pun buat experimen...
bila mama letak tepi katil si BEN 10 tu
confirm adik tak berani turun
heheheh

dia duk diam je atas katil...
heheh cian adik.. 
tapi senang gak keja mama
dari risau dia asik nak turun naik katil.. hahah

si domok mama...

miss u budak gemok!.. muah muahhh

 

3 bebelan kawanku:

eima said...

COMEL BETUI DEENA NI KAN ... TAMBAH WAT GAYA ISAP PUTING GITU PLAK TU ...

mama lieyna said...

Bolat mata deena..cantik :-)
Alahai, ada modal mama nk kasi adik diam ye.. hehe..

Zie Fauzi said...

kesian dia... selalu kena sakat dgn patung ni la ye....

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah