Monday, November 18, 2013

Kalau dah tak tahan sangat!

Adik ni spesis mama...
Kalau dah tak tahan sangat ngantuk
Tak boleh di tahan-tahan... hahha

Tak sempat mama nak posing ngan dia
Tengok-tengok pic yang disnap
Dia dah lelap rupanya...
Bertuah tul anak dara mama ni....
Rindu plak... huhuu

7 bebelan kawanku:

ch@ said...

Donut...
Mama yg asyik nak snap gmbr je, hehe.

Zie Fauzi said...

kesian dia.... mengantuk sangat la tuh....

www.ziefauzi.com

Gieyana said...

Mmg senang tul anak dara uols tido...:-)

mrs Fiza said...

senangnya lahai anak akk tido..anak2 sy dr kecik smpi besar susah sgt nak tido pegang gitu..nkkena nenen jgk..haha

mama lieyna said...

Hahaha.. aduyai adik... ngantuk sgt ke tu? :-)

Puan Ida said...

shomelnye die tdo hehehe
salam perkenalan dari ida
jemput singgah blog ida ye
umielman.blogspot.com
dah follow blog ni no 764

eima said...

comey betui gaya die kan ... budak mudah jaga ni .....

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah