Tuesday, January 22, 2008

Eye On Malaysia..


Eye on Malaysia... sape gayat tak leh naik.. termasuk aku.. mmg la pegi tp takleh nak naik .. gayat la.. hanya mereka2 yg gayat sahaja yg memahami apa rasanya gayat.. heheh.. hubby tak gayat tp tak syok la kalo nak naik sorg .. ni pun pegi dah lama dah. saje jejalan.. tgkla kalo 1 hari nanti aku rasa nak try.. hehhe... kalo mlm minggu kat bawah tu mcm pesta la.. memacam lak tetiba org jual kan.. apapun just cuci mata rest kan otak g kesana.. welcome MALAYSIA bg visitor la... heheh

6 bebelan kawanku:

Aleeya said...

kita serupaaaaa, gayat gak nih hehehe

ida.. said...

tu la pasai.. tp dah lepas gak la naik roller coaster kat genting n buaian pusing yg makin lama makin tinggi tu.. menjerit sampai ilang suara.. pastu duk terdiam takleh kata apa..,. tergamam di tempat yg tinggi........ hehheh

didi said...

gayat tu rasa mcm mana Da? ade ke rasa mcm nak makan nasi ayam? hehehehehh....aku pun gayat...hahahahahahhh

ida.. said...

rasa dia mcm nak terkucil.. kaki meggigil.. mata takleh pandang bawah.. seram sejuk 1 badan.. agak2 mcm perisa strawberry la... hehehhe

rizal said...

huhuhuhu...gayat..gayat pun akhirnyer naik jugak...baguih baguih...

hahaha...gayat mcm nasi ayam? ada ada jer ko ni didi

ida.. said...

hehe abg rizal.. gayat2 ida naik cable car kat langkawi lepas jugak.. heheh

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah