Friday, February 1, 2008

Majlis Perpisahan .. my BOS.. ~kak ton ~ with love

she's Pn. Halimaton

Today 1 Feb ... last day my boss berkhidmat kat sini. pas ni dia akan bertukar ke HQ kl.. huhu... kami create kan 1 majlis tuk dia... suprise for her. memula nak buat kecil2 je tp bila dah bincang student diorg nak buat kat dewan.. so ok la dah approved kitorg buat kat dewan cindai.. tetiba nampak cam grand lak.. tema aritu baju tenun or songket..(budak2 ni punya idea)... alhamdulillah semua memberi kerjasama terutama MPP.. thanx u all girl..!! masa bg speach nak nangis pun ada.. huhuuu.skrg aku kena pikul tanggungjawab baru ganti kak ton..( tuhan je tau .. takoot). so far kak ton byk bantu aku dlm hal2 pengurusan ni.. tak tau la bila dia takde nanti harap2 aku dapat belajar skit2. dia pun dah pesan kalau ada apa2 bantuan jgn segan tanya dia.. harap2 kak ton sedia bg bantuan kalau aku hadapi problem nanti.. thanx kak ton.. for info kak ton ni lah dr mula sejak jurusan tenunan ni wujud.. so terlalu byk pengalaman dia. Bg speach kat oversea kalau ada forum pasal songket, tenunan ke apa.. full pakacge bg dia sebb dr segi teknikal n design dia tau.. so aku kena blajar cam dia. coz aku ni dr aspek designer hal2 pengurusan n teknikal i must to learn. Memula mmg rasa berat nak pikul tp atas sokongan semua kawan2 n family aku gagahi nak tempuh semua ni.. kak ton, kak farid, abg rizal, staff2, mak abah n especially my hubby semua bg semangat. n diorg ni pun sgt senang bg bantuan n tujuk ajar mana yg aku tak tau... senang ckp mcm baby baru nak merangkak la.. Apapun aku harap aku dapat sambung peninggalan kak ton tuk penarajuan seterusnya yg penuh cabaran... new year, new life.. all the best for my department n my student....



ni ler dia bos ku... kak ton..


Tenaga pengajar sebelum majlis bermula....kak yus, siti, kak nor, me, kak nort, suzi, n maziah ( takde dlm ni. arsad, aby, kak arai. outstation..

Ketibaan..

keletah student (fotografer)...

Bersalaman...salah dan silap harap dimaafkan...


aku ke tu haahahhahahha.. awat tak nampak??? hahha
haaa.. yg ni barula nampak aku...:P

Sepatah dua kata darinya...


Kami kerjakan perut mak buyung 7 month.. mmm kalo tak aku pun lebih kurang dia time ni.. ..hukhuk..


with student part 06.. carila di mana aku..:P


Love this pic.. memories with kak ton...

2 bebelan kawanku:

Restnrileks said...

Farewell Kak ton.. thanks for all the help, tips and tricks, inspirations about life experiences..

Ida, good luck in taking up kak ton post. Abang rizal tau ida musti boleh buat yang terbaik. I wish the best for you. Kalo ida ada yang tak reti..tau laa mana nak pergi kan, pintu depan jerr.. tapi bawaklah cookies sekali. Haha.. errr tak nak buat jamuan kira cam house warming partay kee masuk rumah baru ni..hehe

@e_da said...

hehehhe... party suprise for kak ton... thanx abg rizal.. n kak ton too. kalo tak support dr diorg ni ida dah tak tau le jd camana skrg ni.. life must go on...

thanx bro..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah