Tuesday, March 25, 2008

..; DeSert;..


mmmm yummy


Desert plak kali ni.. fruit desert kat johny's.. feberet aku.. sodap.. ada nangka, buah kabung, kacang merah, sengkuang cina, jagung, n ape lg tak ingat tp mmg menyelerakan.. tgk sajer la gambo-gambo tu... hmmm yummy kan..

6 bebelan kawanku:

rizal said...

adoiiii...makan-makan geeto.. nampak sodap... niii kena tukar dari sinopsis ke "kunyah-kunyah de ngap-ngap" baru sesuai dengan tajuk blog. lately penuh ngan makanan..hehe

Aleeya said...

mak aihhhh tergoda nengok...

haja said...

aduhaiiii...meleleh ank tekak dok peratikan makanan2 skng nie..cmner xgemokkk

ida.. said...

kunyah2 de ngap2 tu ok gak nanti ida tambah 1 blog lagi ek psl makanq nih.. heheheh tu pun kalo rajin heheh

ida.. said...

leya try ler kat johny's..

ida.. said...

takpe ja.. lepas makan gi jogging..hehhehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah